Ремонт гвинтового блоку компресора

Сьогодні роторні гвинтові компресори використовують підприємства, потребують великої кількості стисненого повітря.

Такі пристрої відрізняються низьким рівнем шуму і вібрацій, невеликою вагою і розмірами, порівняльної простотою в обслуговуванні. А якщо вас цікавить ремонт гвинтового блоку компресора, переходьте за посиланням www.proairzahid.com.ua.

Типова конструкція гвинтового компресора сухого стиснення не має на увазі подачу масла в робочу порожнину, а відсутність мастила компенсує мінімальний зазор між роторами. Якщо цей зазор порушується і поверхні гвинтової пари починають стикатися, обладнання відчуває великі навантаження, під впливом яких може швидко вийти з ладу.

Ремонт компресорів полягає, як правило, у відновленні роторів або заміні комплектуючих - докладніше про це читайте далі в статті.

Механізм і принцип роботи гвинтових компресорів

Гвинтові компресори є різновидом роторних пристроїв, які знижують тиск за рахунок обертання стискають елементів.

Принцип їх роботи відомий вже більше 120 років, сама конструкція розроблялася з 30-х років ХХ століття і була запатентована в 1934 р Спочатку гвинтові компресори не користувалися великим попитом, так як виробництво роторів було досить витратним. Незабаром, проте, ця проблема була вирішена.

Використання сучасних гвинтових компресорів дозволяє економити до 30% електроенергії, тому вони успішно конкурують з іншими типами машин, практично повністю витіснивши їх у пересувних компресорних станціях, суднових холодильних установках.
Типова конструкція гвинтового компресора включає два гвинтових ротора. Ведучий - з опуклою нарізкою - з'єднаний з двигуном безпосередньо або через зубчасту передачу. Ведений ротор має нарізку з увігнутими западинами. Гвинтова пара розташована в корпусі, що має один або кілька роз'ємів. У корпусі виконані розточування під гвинти, підшипники і ущільнення, а також камери всмоктування і нагнітання.

Зіткнення роторів у відсутності мастила (масла) неприпустимо, тому між ними є мінімальний зазор, що забезпечує безпечну роботу компресора. Синхронна частота обертання ведучого і веденого роторів забезпечується зовнішніми шестернями.

Поверхні роторів і стінок корпусу утворюють робочі камери, які збільшуються в обсязі при обертанні деталей. Процес всмоктування повітря відбувається в той момент, коли виступи роторів віддаляються від западин. Коли обсяг камер досягає максимуму, всмоктування припиняється, камери ізолюються стінками корпусу і кришками від всмоктуючого і нагнітального патрубків.

Подальше обертання викликає впровадження виступу ведучого ротора в западину веденого: воно починається у переднього торця і поступово поширюється до нагнітального вікна. У певний момент обидві гвинтові поверхні об'єднуються в загальну порожнину. За рахунок поступального переміщення лінії контакту сполучених елементів в напрямку до вікна обсяг цієї порожнини безперервно зменшується.

Ротори продовжують обертатися, в результаті чого газ витісняється з порожнини в нагнітальний патрубок. Відсутність клапанів і нерівномірних механічних сил забезпечує роторам значні частоти обертання. Завдяки цьому, а також існування декількох камер одночасно, гвинтові компресори відрізняються високою продуктивністю при порівняно невеликих габаритах.


6 из 6. Оценок: 556.